svar på kommentar :)

Anonym om morning!:
i vårt lag så ska man ju inte bestämma om man ska träna eller inte, klart man ska träna om man inte är sjuk :o annars blir det reserv.
den kom för tre dagar sen fast jag har inte sett den föräns nu... men i alla fall. Eftersom du är anonym så vet jag du inte vem du är, men ja någon i mitt lag är det ju :P Men på lovet så sa ju tränarna att vi hade valfria träningar, det var bara därför jag inte visste om jag skulle träna eller inte. Annars är det klart att jag tränar om jag inte har ont i halsen, magsjuka osv.. men ja, skriv gärna namn :)
Vet faktiskt inte varför jag svarade på kommentaren i ett inlägg, menmen.. gjort e gjort nu ska jag sova.. pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Ella - http://josefinoella.blogg.se

nu har jag länkat dig!<3

2012-03-09 @ 07:59:09
URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0