Sur.

Varför? seriöst vafan varför just jag? Vaarför skulle just jag få d här tråkigaste livet. det som ingen vill ha. Man läser folks bloggar och alla alla alla har så jävla kul. Snacka om att känna sej forever alone. jag e förfan forever alone. Varenda jävla helg sitter jag hemma. käkar popcorn och tittar på film, ibland sover jag med Ellen också. Fine, d e väl kul, men inte kul på riktigt. Du e min bästis klart jag har kul me dej<3 men det händer ju inget i mitt jävla fucking liv. Varför fick just jag det såhär? det är typ 1 av tusen som har jävligt tråkiga liv. såklart blev jag en av dom. självklart. jävla skit å piss. Jävla anus fitt liv. ni som har kontakter, kul kompisar och roligt liv där det händer saker, ta vara på det! ni vill inte ha det som jag. lovar. ååhfjdejlgdsjfjklbdkmsklfskfnvkdcg,jvndkx,s jag får jävla damp ryck. nu ska jag gå och sova. imårgon ska jag träffa Ellen. hoppas vi hittar på nge kul imårån, eller kanske blir det som vanligt...
(Linder du hajar vad jag menar.. Inget personligt till dej sötis men du fattar vad jag menar.)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0