somsagt...

... hinner inte blogga längre! vet inte varför, jag gör inte speciellt mycket kul just nu, men tiden räcker bara inte till. Nu tänkte jag i alla fall skriva lite om dom senaste dagarna.
Tisdag:
Va i skolan, hände inget speciellt där, vanliga lekitioner, vanlig rast, samma vanliga klasskompisar.. ja nivet.. Sen efter skolan följde jag med Ellen till globen för hon skulle kolla på sin syrra som spelade chack i chack4an. Hennes klass kom typ tvåa så hon ska åka till Västerås på chack-läger nu.. haha. Sen drog vi till farsta, mötte upp Emma och Sandra och vi gick runt lite och snackade lite, om blandannat cheerleading.. Shit vad Jag (vi) saknar er på träningarna<3 Sen åkte jag hem, åt middag, kollade på tv, pluggade., ja?
Onsdag:
Min längsta skoldag, klarade av hela som vanligt :) Fick veta resultatet på mitt SO-prov som jag gjorde i Fredags, fick F-.- fast hela klassen fick typ de, utom dom jätte super mega smarta :) Sen efter skolan fick jag åka direkt till Torvalla för att träna, sen hade laget uppvisning i Tumba så vi åkte bil ditmoch körde vårt race ;) D gick as bra, vi var tydligen grymma enligt alla? :) D va ju kul att höra.! ;)
Idag:
Skolan, hade matte prov som var as svårt, men tror att jag klarar det i alla fall. Efter skolan stack jag och Ellen iväg till Nacka för att köpa mobilskal till våra rätt så nya telefoner 8) Vi gick runt lite, tittade i affärer, fick lite behov, köpte naked juiced bar osv.. Sen åkte jag till centrum och mötte mamma på coop och sen kom jag hem och åt nmiddag och har nyss duschat.
Dom skalen köpte jag... fiiiina!
En kjol som jag köpte i Tisdags, från H&M kostar 99:-
Nu ska jag måla naglarna, stretcha och plugga medans jag tittar på biggest looser :) haha älskar mitt liv ibland;)<3
PUSSÅKRAM!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0