skola

godmorgon sötisar! :) Första dagen i skolan idag efter lovet, oh fuck.. Jag orkar seriöst inte. Fett jobbigt. Menmen, jag får väl lov att klara den skiten också ;) Jag kan ju tänka på att om typ 4/5 veckor så är det påsklov :D haha..:) längtar!!
Men nu sitter jag i alla fall och sminkar mej, och ska fixa dagens outfit till er :) så kan ni få se mitt orangea hår lite bättre också.. suck.. :/
tröja: Gina tricot
jeans: Gina tricot
strumpor: lindex
me! :)
Nu måste jag skynda mej och käka frukost.. hade bäst! puss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha strumpor: lindex :D

Mina är från hm ;)

2012-03-05 @ 12:58:52
URL: http://theemmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0