Morning :)

Tjaba tjena hallå!
Här sitter jag med min grymt irriterande laddsladd -.- suck..
Jaja, idag ska jag i alla fall till skolan, ha Tyska och göra Engelska prov, känner mej ganska lugn inför det, hoppas d e så lätt som jag tror.. ;) Sen ska jag dra till ishallen med klassen och åka griller! Jag gick ju på hockey förut, så de ska faktiskt bli skitkul! Men jag kommer nästan inte ihåg hur man åker, jag har inte åkt sktidskor på ett helt år typ:$ Men något måste ju finnas kvar va? :)
Dagens outfit
Musse strumpor: H&M
Jeans: JC
Tröja: Från Teneriffa
Klocka: Ellens! (du ska få tillbaka den idag i skolan ;))
Nu ska jag börja fixa mej, puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0