långt ifrån min dag idag

Hej. Jag har nyss kommit hem ifrån träningen som gick as dåligt. Jag kan ingenting längre, hoppa, gymnastik, rörelser.. Jag kan fan inte ens vara framperson. Men det som är kul är ju att jag ska få tävla RM! Jag är faktiskt fett glad över det. Det är väl den här dagens bästa! :) Men annars så är det här en jävla skitåpiss dag. Först vaknade jag jätte tidigt imårse och kunde inte somna om. Sen så hade jag fett ont i magen hela morgonen och hela träningen var jag yr och det kändes typ som att jag skulle svimma. Sen efter träningen så mådde jag illa. Och på bussen hem så fanns det inga sittplatser så jag fick stå upp (helt slut i hela kroppen.) Och nu när jag kommer hem så blir det absolut inget mindre än pyttipanna till middag -.- Sen så finns det jääävligt fittiga människor också, och det stör mej som fan. Folk som inte har några som helst känslor för andra människor och som bara vill förstöra för andra. Jävligt dålig stil ticker jag.
It's really not my day today'
Förlåt för kanske inte världens gladaste inlägg.. Men så är det väl ibland! Hoppas i alla fall att ni i alla fall har haft en bra dag..!<3 Pussochkram smumbanan!:*
lööööööve<3

Kommentarer
Postat av: ellen

Nej?! Vi sätt på bussen hela vägen?

2012-03-11 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0