hemma

Heeeejsan älsklingar!<3
Jag drog till Ellen en snabbis efter skolan vi gjorde inget speciellt, käkade lite, snackade fast vi satt i alla fall inte vid datan för hennes e sönder.. haha... här har ni i alla fall hennes as coola blogg! elinder.blogg.se
Gissa vad jag ska göra idag? :D jag ska iväg och träffa pappa och vi ska åka och köpa en grej.. Hiihi lääängtar! :) Ni får veta senare ;) Men just nu ska håller jag på att slänga lite gamalt skit från mitt rum typ tidningar och gamla kartonger..
51 stycken.. dags att slänga några va? :/
snyft.. undra hur många mobiler jag har tappat bort under mina dagar..
En gullig bikini som jag hittade :)
Fet bild på mitt lite mindre feta rum..
Hade bäst! pussiiisar!<3

Kommentarer
Postat av: -Emma

Säkert ny mobil eller navelpiercing :)

2012-03-13 @ 21:10:16
URL: http://swedishcheerleaders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0