Godmorgon!

Tja! JAg sitter och kollar på disney channel och väntar på att klockan ska gå.. Jag vaknade typ 7/halv åtta idag, RASTLÖS..!
klockan 12 ska jag träffa Emma, Daniella och Ellen vid gullmars, eller jag träffar Ellen redan på bussen i centrum, men jag vet inte riktigt vad vi ska göra på dagen, hänga typ :P men sen ska vi i alla fall hem till Daniella och sova där, Nice! :D Men jag funderar kanske på att gå hem till Ellen innan, för jag är nästan klar redan, och jag har inget att göra.. Så vi får se :)
Jag behöver en ny mobil, är det någån som vet om denhär är bra? LG optimus 2x?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Absolut! kommentera min blogg när du gjort så fixar jag :)

2012-03-02 @ 08:40:31
URL: http://fillaanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0