fysträning

Tjaba! Jag har kommit hem och duschat efter en as jobbig träning. Vi körde fys och styrka i typ en timma (eller det kanske är samma sak?) och massa kondition.. Ohmajgard, jag hade träningsvärs idag från träningen igår, jag kommer inte kunna gå upp ur sängen imårgon, ganksa skönt iförsej.. haha :) Men nu sitter jag i alla fall och kollar på medium och sen ska jag SOVA!
asså om det är as mycket stavfel och sånt skit i det här inlägget så är det för att mina händer typ skakar, jag orkar inte läsa och om rätta.. palla liksom. ;)
Ella undrade också vilken skola jag skulle byta till och om Ellen också ska byta
det är inte alls bestämmt än att jag ens ska byta skola, jag fick bara hem ett brev om att ajg har kommit in vilket jag tyckte var lite kul för att för ungefär en månad sen så hade jag plats 184 i kön, och nu har jag kommit in i skolan fast det betyder inte att ajg ska byta. Just so U know ;) fast jag vill gärna åka och titta på skolan och se vad det för något!


Sant! jag älskar gult, det finns typ inga andra som gör de eller? hihi 1<3YELLOW :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0