förlåt :/

Tjatja! Min uppdatering har sugit idag, men jag har inte hunnit.
Färst vaknade jag och Ellen klockan 11 sen låg vi och chillade i ett par timmar och så ringde Emma och Daniella och ville va me oss så vi ba, jaja okej.. Haha nejdå ;)<3 men så vi drog iaf och mötte upp dom vid blåsut och så chillade vi runt där borta och åkte sen hem till Emma i Farsta och hade det nice, typ fotade, snackade å så :D och jag kom hem för typ en halvtimma sen. Så that´s why ;) Ni ska få lite bilder från hemma hos Emma :)
Sötis :)
<3
Bilder tagna från http://theemmaaaa.blogg.se/
dagens outfit:
tröja: monki
jeans: JC
strumpor: lindex
Armband: kompis armband som man gjorde på slöjden ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0