-

rubriken säger ju allt ;) här kommer några bilder från tidigare idag
Det vart inte så många bilder... men vi satte i alla fall upp studsmattan idag! nu måste jag öva på min asfula gymnastik varje dag, har inga ursäkter liksom... fast det är ju svårare på studsmatta, men jag får öva i alla fall..!
Just nu sitter jag och smsar vid datan och facebookar, med min laddsladd som glappar -.- man måste sitta och hålla i den så jag skriver med en hand.. jobbigt.
nu ska jag kolla om vi har popcorn hemma... skulle vara väldigt gott isåfall, titta på film och käka popcorn och dricka appelsinjuice! mums! :) haha jag e så nolife som man bara kan bli :) vad gör ni ikväll? ;)
Ha det kul, vi hörs senare bebisar! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0