weeeeääää

Nu blir alla mina älskade läsare (2 st) jätte glada och tror att deras bloggprinsessa har börjat blogga igen. Wihoo I got my life back tänke ni säkert. Men som den glädjedödare jag har fått höra att jag är så kan jag säga att nepp, det har jag inte gjort! Moahahahahhahaha ;) Jag har bara ytterst ovanligt tråkigt och är inte ett dugg trött. Så, jag tänkte bara att om jag köttar in ett mysigt litet inlägg så måste det ju finnas nån liten människa där ute som blir glad :) Snällt va?
Färdig babblat om det. Sen jag sist bloggade har det hänt tyyp...
NADA!
Mitt liv rullar på som vanligt och jag lever och mår okej. Lite kissnödig bara! ;) Imårån är jag ledig och på Torsdag nästa vecka får jag sommarlov. Känns fan helt sjukt. Är as taggad, ska inte schabbla bort den här sommaren som förra. Tvärt om. Mitt. Liv. Ska. Turna. In. To. A. P.A.R.T.Y! Blir ni inte lite avis bros? ;-) Haha... Jaja, nu ska jag gå på toa så hade bra tills vi hörs nästa gång, vilket kan dröja ett bra tag.. Puss å kram! <3
'
I'm sexy and I know it'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0