träffa ellen, träning + dag 5

Ska gå nu mot stimmet och möta Ellen, vi ska dra på träning sen, fast båda e sjuka så vi ska bara kolla på, eller jag i alle fall.. :) kanske bloggar från mobilen lite där också, så ni kan ju hålla utkik ;)
Dag 5 - Vad jag tycker om storbloggarna
Kissie, Jag brukar läsa hennes blogg, men mest för att det är lite "kul". Asså no fence men hon ser ju inte bra ut. Men jag tycker ändå att hon är stark som står emot vad alla andra säger och hon e ju sig själv och så och det är ju bra :) Go Kissie!
Dessie, Hennes blogg var roligare att läsa förut under hennes "fjortis period" tycker jag. Fast hon ser ju mycket bättre ut nu och har skönare personlighet och så också, känner ju dock inte henne men av det hon skriver så verkar det så ;)
Paow, Vet inte riktigt vad jag ska skriva om henne. Hon har väl ett kul liv och en bra blogg. varken hiss eller diss :)
(Sarah Tjulander), Asså hon har ju drömhåret! Jag skulle döda för att få hennes hår. Seriöst vilken tjej vill inte ha det håret liksom? Och hon är så sjukt söt och så också :) Gilla!..

Nu ska jag dra iväg, hörs senare! puss<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv: Det är min kompis Johannas vantar. Men du kan testa att fråga henne på hennes blogg johannaboestad.blogg.se! Dock är hon inte så aktiv..

2012-02-26 @ 13:03:43
URL: http://aliciadala.blogg.se/
Postat av: www.liifestyyle.blogg.se

Svar: Tack, din design är också fin!

2012-02-26 @ 14:00:47
URL: http://liifestyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0