Silver..

Kom hem typ nyss, vi kom på en andra plats, men ah det är ju också bra, såklart hade jag velat få guld, men nu är vi i alla fall vidare till RM och oj vad vi ska kötta nu på träningarna, för å få vårat guld då ;)
Men just nu så är jag sjukt trött, jag sov typ 3/4 timmar inatt så jag går nog och lägger mej strax.. Men asså en helt annan sak varför slutar ni läsa? Ni blir bara färra och färre för varje dag, komigen liksom, vad vill ni att jag ska blogga om? E mitt liv inte tillräckligt intressant? ;)
Lite från idag:
Video när vi tävlade
Cyclones=SILVER<3
Köpte om här idag också..
Nu så ska jag försöka tvätta mitt hår och ta ut tofsarna, kul kväll :) Jaja.. haha jag har i alle fall haft de nice idag ;) puss<3

Kommentarer
Postat av: Ella och Josefin

Grattis och ni är fett grymma ju!!:D

Kramis<3

2012-02-19 @ 11:03:40
URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0