Nice nice ;)

Tjaba!
JAG HAR LOV NU! asså fyfaaan va skönt..! Jag tycker verkligen bara att skolan är så sjuuuukt jobbig just nu, fast jag är en riktig kämpe för jag går till skolan i allefall även fast det varje morgon känns as segt, så fan vad jag är värd det härä ;)<3 Så nu kan jag klappa mej själv på axeln, jag har klarat mej ända sen i julas, och gissa? jag har inte vart sjuk en ända dag från skolan sen jullovet, haha nice va? :D Nu kan jag vara riktigt stolt!
Jaja, idag har det vart nice, för vi slutade typ halv 2 och då åkte jag och Ellen hem till henne först för att leta efter hennes nycklar så att hon kunnde låsa dörren, sen drog vi ner till centrum och jag köpte en mascara och Ellen köpte energidricka och klubba till oss :) Sen så åkte vi hit, (hem till mej) och typ chillade, lyssnade på musik käkade maaaassa popcorn och ostbågar eller vafan det var för något, och drack en massa juice.. :) Så nu e min mage älske-värd! :D
Min mjukisdress som jag nästan aldrig har använt..Köpte den för typ 2 år sen.. haha..  Gillar inte den så mycket den e typ komstil mall, men ja den är i alla fall från MILLERS.
Och mina älsklings-tofflor (som har gått sönder) är från crispin! :)
Och jag läste en grej på nån sida, att man kan ha i balsam/inpackning i typ 30 minuter och så får man tydligen skit lent hår, och jag testade det idag. själv. bara för att jag e forever alone. Men iaf, grejen var typ att det var fett bra :D nu e mitt hår nice, fast det släpper väl när jag har vaknat imårån, rullar runt i sängen en hela natt liksom.. missförstå gärna.. :)
Shit vad långt inlägg, men en sista grej, Newbody trosorna nivet, dom är så jääävla sköna. okej asså antagligen typ världens fulaste trosor, men på natten om man bara ska sova så är det fett skönt ;) ni kan ju prova.. :)
lägg verkligen det här inlägget i eran care-box nu.. Jag bloggar mera imårån och så ska ni få en video nära jag och Ellen dansar och sjunger från idag :) så håll utkik ;) Nu ska jag facebooka och läsa lite bloggar, sen ska jag sova.. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0