Min dag + dag 6

Tjatja! Min dag har vart rätt nice idag. Förs åkte jag till sjukhuset (okej inte jätte kul), men dom sa inte riktigt det jag ville, jag hoppades typ att det skulle vara bihåleinflammation så att jag kunde få penicilin så att det gick över tills imårån, men nej då, det var bara nåt lätt virus som skulle försvinna av sej själv, men jag fick alle fall nån konstig tablett som kan tydligen blir trött av.. så d blir mycket redbull, fast då skulle man få värsta kofeinkicken så d blir ju kul.. haha. :D Men sen efter det så åkte jag hem till Ellen, och vi drov vi till stan och solade, köpte lite grejer och såg på bio :) Shoo bre, bra film fast jag hatar filmer med dåliga slut, och ja den här hade väldigt dåligt slut.. MEn resten av filmen var ju bra ;)<3
Shoppingen:
Tröja från monki för 20 kronor, skynda fynda ;)
Jeans från Gina tricot
Oj vad den blev stor, men ah såhär såg jag ut idag :)
Nu ska jag titta på Medium, mitt älsklingsprogram samtidigt som jag käkar singoalla! :)
Dag 6 - Min familj
Orkar inte leta så länge efter bilder, men det där är från sommaren 2010 i Cypern.
Mamma: Min mamma heter Anitta, ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, vi har väl ganska bra "relation", jag kan inte snacka med henne om allt såklart, men ganska mycket, det är rätt skönt för vissa bråkar as mycket med sina morsor..
Pappa: Min pappa och jag bråkar väldigt ofta, han går mej fett lätt på nerverna, men jag tror att det är för att vi är så lika varandra,.. :P
Henri: Henri är min äldsta brorsa, han är 22. Han och jag bråkade jämt förrut, fast vi kommer fortfarande inte jätte bra överrens så vi bråkar ibland, fast man får typ tänka lite på vad man säger till honom, han har ganska kort stubin :P haha..:)
Petter: Petter är min andra brorsa, han är 19. Han och jag kommer sjuuukt bra överrens. Vi tycker lika om många saker och vi förstår varandra. Vi har typ alltid gjort det, så det är nice! :)
Ja, sen är det jag också, men det är ju mitt liv som jag bloggar om så ni vet ju en del om mig va? :) Jaja vi hörs antagligen imårån, kanske ikväll.. Puss igen!

Kommentarer
Postat av: Olivia

okeej, haha piteå :)

2012-02-27 @ 22:39:15
URL: http://olivialundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0