Göra eller inte göra?

Hejsan..! Rubriken betyder egentligen inget, bara brist på rubrik typ bara.. ;) Jaja, jag kom hem nyss typ har vart med Ellen i centrum efter skolan<3 Hon skulle köpa present till sin syrra som fyller år på lördag, vi gick runt i typ 2/3 timmar, men ah tillslut så blev d ngt fint;).. Fast dagens höjdpunkt var nog donken :) Nejnej, Jag e inte tjockis? haha..
Ja men i alla fall, Min brorsa fyller år idag, så nu har han fått välja middag så jag måste gå å käka, undra vad de blir för gott ;) yummiiie :) Haha.. Jag ska fixa en ny design så snabbt jag kan, minns dock inte riktigt hur man gör, det var väääldigt längesen jag hade en blogg på blogg.se, så jag måste ta och lära mej igen ;)<3
Hörs senare sööötisar :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0