Godmorgon! + dagens planer ;)

tjaba! Jag tror att min hjärna e ganska konstig. För alltid när jag har lov, eller sovmorgon i mer än två dagar, då börjar jag vakna mycket senare på morgonen än vanligt. För när det bara är helg så vaknar jag kring åtta, men nu idag så vaknade jag halv 10, så brukar det alltid vara.. det är lite skumt tycker jag.. hehe.. :D Ni ba I care? hehe..;)
nu sitter jag i alla fall och käkar frukost, jag ska till läkaren klockan ett för mamma tror att jag har bihåle-inflammation.. Sen ska jag träffa Ellen och vi ska åka och sola och sen ska vi på bio tror jag :) fast vi har mest snackat om det, men ja.. det är typ det som händer idag ;)
Gammal bild på mej och Ellen.. haha är det det där som kallas att bjuda på sej själv? :)<3
Borde jag ta med mej kameran idag så kan ni få lite bilder sen? your choise ;)
Pussokram!<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

tack vad glad jag blir(: du är grymt söt dumed! vart bor du?^^

2012-02-27 @ 15:23:29
URL: http://olivialundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0