Fixar

Tjenaare ;)
Jag och Ellen sitter hos mej nu och fixar håret inför DM som e imårån samtidigt som vi käkar chips och vindruvor, Nice ;) Vi ska upp typ halv 5 imårån för att åka till bussen så vi får inte sova jätte mycket, fast vi kommer orka tävla, vi ska! Våra sista krafter, fett värt d ;) men vi ska skynda oss att fixa håret nurå å sen så ska vi sova ;) Hon sover ju har då som ni kanske fattar ;)<3
Ja, jag bjuder på den fina lilla ;)<3
Och juste, jag har itne bloggat så mycket idag, men jag har inte hunnit och så.. efter skolan så var jag med Tobias, Erik och Ellen lite, eller ah, till typ för ett par timmar sedan, sen dess har jag och Ellen fixat oss och så, men jag ska fixa några tidsinställda inlägg tills imårån så ni ska få läsa :)
Men önska mej lycka till imårån så hööörs vi!! Puss å kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0