Evelinas behöver lista!

jag vill shoppa..! Shit asså det är så sjuukt mycket som jag behöver, jeans, vårjacka, tröjor/toppar, tights, leggings, mobil, perfymer, pierca naveln, slinga håret.. ah.. okej ganska många är väl såna som jag "vill ha" men vi säger att jag behöver, så bjuder mamma mera.. ;) haha.. :)
Nu ska jag börja klä på mej och fixa mej, om jag orkar.. Jag e sjuk liksom, det e synd om mej :) hehe.. men det håller i alla fall på att bli bättre nu tror jag.. :) niiice!
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Elina Goes Crazy

Åh, nån gång ska jag pierca naveln!:DD



-tak och bok, fett glad jag blev nu!:D

2012-02-25 @ 23:27:21
URL: http://elinagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0