Ellaaa :)

Tjaba:) Ella, jag har gjort en header nu, om du orkar klistra in den så får du gärna göra d ;) den var ganska "enkel, men ah..
Jag vet inte hur stor den ska vara, men du får säga till om den måste vara mindre eller större :)
Bakgrund på bloggen: vit
rubrikernas textfärg: svart
textstilen och färgen annars, den är bra som den är :)
Och du får gärna göra om du kan och orkar så att själva rutan som texten publiceras i är lite bredare.. så att man tillexempel kan ha störra bilder utan att det hamnar utanför :) fast om du inte förstår vad jag menar så srunta i det ;) säg till om det är något mer du behöver veta eller om jag ska lägga upp bilderna i någon annan storlek :) Du har mitt användarnamn och lösenord, så om du orkar, fett snäällt:)<3
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0