Dagens..

Godmorgon! Ja ska dra till skolan snart fast måste ju bara blogga först ;)
Jag tänkte börja med dagens. tillexempel dagens outfit, dagens fråga, dagens låt, dagens känsla osv.. :) kul va? Och nu så blir det dagens outfit ;)
Tröja - H&M, jätte gammal
tights - också från H&M, fast dom köpte jag för typ en månad sen ;)
Haha, också från H&M.. Kul sammanträffande :P
Nyss.
Nu måste jag käka frulle, vill ju inte dra till skolan på fastande mage ;) haha. Men idag så ska jag nog hem efter skolan, ska fixa lite grejer, mest imför DM imårån. Taggataggatagga :) Åhmajgard.. längtaar :) Jaja pussisar<3

Kommentarer
Postat av: Ella och Josefin

Kommentera på min blogg när du har lagt upp bilderna! jag kan göra designen idag om du vill;D

Kram

2012-02-17 @ 15:15:45
URL: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0