Dagens outfit + Dag1!

Godmorgon! Jag skrev ju förrut att jag skulle börja med dagens.. Tex, låt, känsla, Outfit mm. Fast jag har liksom glömt bort det :) Hehe..  Men så nu ska jag faktiskt försöka komma ihåg att göra det, varje dag! :)
Men här kommer i alla fall dagens outfit :)
Okej, asså förlåt för den aaaas dåliga kvaliteten.. men den är tagen med webkamera :)
Tröja: H&M
Jeans: JC
Strumpor(syns inte): H&M
Dag 1: Bild på dig
Woowww, ja ni kan ju inte klaga för att ni tror att jag har suttit och redigerat bilden i alle fall;)
Dag 1: check!
Nu drar jag till skolan och direkt efter skolan så är det träning, så vi hörs senare ikväll! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0