Dagen

Tja!
Jag har nyss duschat och tagit på mej pyamas och nu sitter jag och kollar på House och käkar semla, naaiis:) D e ju trotts allt tjockis-tisdag ;)
Idag så var det feett nice dag i skolan också, vi bakade och åt semlor, fyllde i saker på skolportalen, hade musik och rast typ, sen slutade vi typ ett..
Sen efter skolan så åkte jag och Ellen hem till mej, vi har inte vart med varandra på jätte länge, bara träningar och skolan och sånt, så d var nice. Vi firade också tjockis-tisdag med popcorn, glass & jordgubbar och saft :) Sen lekte vi lite modeller, med våra perfekta kroppar ;) haha.. Vi fottade lite och ja... ska lägga upp lite bilder på det nu istället för att skriva så mycket.. :) (Jag videobloggade förresten idag också om ni såg.. haha borde jag göra det mera?)
Finis<3
Wohhoo,, älskar mina muckler..<3
'
Jaa... fina vi :)
OCH Ella, tack sååhääärä mycket :) designen är jätte fin nu, jag är nöjd!! :)<3
Puss, vi hörs imårån, hade bäst sötisar :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

kan du lägga upp flera bilder från duvet grejen i tisdags?

2012-02-22 @ 21:07:48
URL: http://elinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0