Strömavbrott

D får bli en mobil blogg nu på morgonen eftersom det är strömavbrott hemma hos mej just nu så funkar ju inte vårt internet, men det här funkar ju också? ;) men har ni sett vädret ute?! Det är ju förfan vinter. Hela marken är helt vit och träden och gräset och allt de där som egentligen ska vara grönt är vitt i mitten av April. Gud har nog tagit fel på årstid för såhär ska de fan inte va -.- aja, de går väl över snart hoppas jag! ;):) annars så mår väl jag rätt bra idag faktiskt.. Kan berätta mina planes of today lite senare.. Okaay? ;) aja, hade bra sålänge kramiis


Kommentarer
Postat av: johanna

-+ tack! =) På hm för jätte länge sen x)

2012-04-14 @ 16:46:39
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRANNAS

Hej!

Jag har ny blogg, ny design, och ny header! Det skulle vara jätte kul om jag kunde få höra vad du tycker om den? :)



Ush vad tråkigt med snö!

2012-04-14 @ 18:07:59
URL: http://alexandrannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0