Rubriken ska egentligen stå här...

...men jag e busig å skiter i rubrik ;) haha :D jag har morgonrock på mej nu för min ziperall e i tvätten.. Har inte haft på mej morgonrock på typ ett år jag hade nästan glömt att det är fett cozy ;) men jag tänkte gå å lägga mig tidigt idag för jag e trött.. Eller jag e inte trött men jag vill gå å lägga mej tidigt ändå :) fast jag måste plugga till mitt engelskaprov som jag ska ha imårgon också.. Aja det är ju helg snart ;) min statestik har vart ännu bättre idag förresten, man blir så glad när man loggar in och har fler läsare än dagen innan ;) fortsääääätt!! :D okej ad tråkigt inlägg, men skitsamma nu ska jag i alla fall plugga och sen sova.. Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0