Rätt tråkig dag

Ligger i sängen nu, har precis tittat på kopps med min familj.. Haha sjukt rolig film faktiskt. Men min moster åker hem imårån så jag var tvungen att va hemma idag. Men ja det här känns som min oturs-helg.. Har haft väldigt tråkigt och väldigt otur hela helgen ;) fast de kan de faktiskt inte vara för jag har haft besöksrekord idag (igen) statistiken stigen hela tiden!! D e skit bra fortsätt såhär så blir jag glad :) nu ska jag köra lite temple rum och sen sova.. Jag vill slå mitt grymma rekord..
Mitt rekord just nu:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gå in på min blogg & kika ifall det var du som blev veckans blogg. Om inte så kan du vara med i nästa tävling! :) Kram Johanna.

2012-04-22 @ 01:29:37
URL: http://keskiitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0