onsdags och gårdagen

Tänkte ta och berätta om mina senaste dagar eftersom att jag inte har bloggar så mycket.
Onsdag:
I onsdags händge jag med Ella och Ellen, vi åkte på täning och sen drog vi hem till mej och bastade, hoppade, spelade spel och hade de nice sen sov dom här. Bloggar med bilder stiäälet för det är ju roligare ;)

Torsdag:

Vi vaknade och käkade vofflor till frukost :) Sen drog Ella och skulle träffa en kompis så jag och Ellen åkte in till stan och gick och såg titanic 3D. Grymt bra film fast båda grät några forsar var :D;)

Nu ska jag börja fixa mej, ska iväg snart! Ni får veta sen vad jag hittar på! PUSSÅKRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0