Nice dag :)

Kan berätta lite om hela min dag!!
Först åkte jag och fixade min navelpiercing med min brorsa. Sen påvägen hem så åkte vi förbi donken å köpte en varsin fet meny ;) sen åkte vi hem, det kom hit lite folk och jag fick ännu lite fler paket av farfan, min gudmor och av Ellen :)<3 sen böt jag och bästis om och drog in till gullmars och käkade på subways innan vi drog på Eric saade.. Själva konserten va nice, jävligt nice. Men publiken var så sjukt tråkig, jag och Ellen stog där och röjde lite å hade fan kul medans alla andra bara stog där som små lousers.. Så de var rätt synd, men ja.. Lite bilder från dagen!


Kommentarer
Postat av: filippalofsved

Gulligt! :D

Planer inför valborg?

PUSS&KRAM! :D

Postat av: Linn

fin blogg! allt bra? :)

2012-04-29 @ 12:18:46
URL: http://lilso.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0