ni e bäst! <3

heeeeej! förlåt att jag inte skrev något alls igår, d va inte meningen :) men ni var i alla fall grymma igår! även fast jag inte skrev alls så fick jag min bästa statestik på läääänge! :D:D:D d e nu man blir taggad ju? ;)
Om gårdagen, jag kötte upp Ellen kring 11, vi köpte lite godis och chillade i några timmar. jag gick hem kring sex (-.-) Hade velat gå på the wave igår, men först så va d typ ingen som skulle dit och sen igår fick jag typ veta att Ellens polare och några till skulle dit, men då hade jag ingen biljett och hittade ingen som sålde.. TRÅKIGT. Så d vart en hemma kväll igår också.. Jaja nu ska jag inte va så deppig. :)
Idag är det träning! Är helt aaaas trött så d kommer nog gå skit dåligt för mej, men i have to try my best :) Jag ska möta upp Ella och kanske Ellen i c och sen tar vi bussen därifrån. Vad som händer sen har jag ingen aning om, d får ni veta senare ;)
Bilder från igår:
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
Nu ska jag sätta på nån film, pusss!!!<3

Kommentarer
Postat av: Ella

fina bilder!<3

2012-04-01 @ 21:53:46
URL: http://ellasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0