Krudkfbgensndoröfb!!!

Tja! Jag suger på rukriker, eller suger på att komma på i alla fall.. :) nu har jag i alla fall PÅSKLOV!! Aas skönt att slippa skolan å läxor å sånt skit! Efter skolan idag så hängde Ellen, Ella och Stina me hem till mej.. Vi hoppade studsmatta och spelade in en film på Ella och Ellen när dom sjunger, säg till om jag ska lägga upp den ;) nu har alla dragit hem men Ella och Ellen kanske ska sova här inatt, fast tror inte d blir så för jag har inte hört nåt från Ella, men Aja.. Maby! Just nu sitter jag och gör ingenting, tänkte rensa lite gamla kläder, haha jag skulle ju kunnat ha en bloppis om jag hade fler läsare ;) menmen, tuff luck :D jaja PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0