home

Tjaa.. Kan ju börja med att säga att vinnaren av mini-tävlingen som jag hade är ELLA, hon gissade på att jag skulle pierca naveln idag och så var det! hon fyller förövrigt år idag, så visst skulle det vara nice om ni kikade in på hennes blogg idag ;) tänk att få feta besöksreckordet på sin födelsedag! Grattis på födelsedagen :)<3
här är länken till hennes underbara fotoblogg: http://ellasphoto.blogg.se/
Jag åkte iväg med pappa och mormor, först handlade vi lite saker och sen skulle vi ju dra och pierca min navel. Men i salongen när vi kom dit så var det ingen som hade skrivit upp att jag hade boket tid. Jag ringde nämligen i Tisdags och hon som svarade sa att jag skulle få tid tills idag, men hon hade somsagt glömt skriva upp det så hon som gör navelpiercingar var inte där idag. Så istället fick jag en ny tid tills på nästa lördag (min födelsedag).. Kan hända att dom ringer i veckan så att jag får en tidigare tid också.. hoppas.!
Nu såg jag att det här vart ett väligt långt inlägg, så nu får ni lite gamla bilder.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Ella -foto-

Sv: Tack Evelina!!:D<33 men vad synd att du inte får ta den förns om en vecka :(<3

2012-04-21 @ 20:28:47
URL: http://ellasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0