Hissar!

Justin Biebers låt, boyfriend! <3
Allra mest för att min kära kompis Ellen dissade den på sin blogg, men också för att jag har börjat gilla låten :)
Typ ingen gillar den? inte jag heller i början, inte äns hans "lovers" typ, fine, inte hater-sarna heller.. But I do ;)
På tal om det, visst är det överdrivet det jär med Justin Biebers lovers och haters? Antingen så älskar man honom över heeela sitt hjärta och skulle kuna göra allt för han och blablabla, eller så hatar man honom.. Visst är det konstigt? Ta tex Pitbull. Det är inte alls samma sak där, vissa älskar såklart honom, han är någons idol osv, Finns säkert dom som hatar honom också, men han har även dom som inte bryr sig så mycket tex jag. Han har vissa bra låtar men jag är inte värsta nörden i honom. Samma sak mej herr Bieber. Fine, det är klart att folk får ha honom som idol, men om inte han är din idol, måste man hata honom för det? Jag tycker att det är såå överdrivet. Han är som vilken sågnare som helst, varför måste man antingen hata eller älska? löjligt va?
Jaja, nu ska jag gå och ta mej en dusch, hade bra! här kommer låten, BOYFRIEND :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Allt bra ?:)

2012-04-02 @ 00:06:28
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0