förlåt för dålig bloggning idag...

... nu vill inte jag skylla ifrån mej, men jag är ju faktiskt sjuk.. :( Stackars mej.. Jag kan berätta om min dag,
jag vaknade kring nio, gick upp och såg att påskharen hade varit hemma hos mej och värpt ett egg med 500:- och godis i. Sen gick jag till vardagsrummet och satte på tingeling och la mej i soffan och somnade där. Vaknade runt halv 11/11 och sen smsade jag lite och åt frukost. Sen somnade jag igen. Klockan ett åkte jag och pappa iväg till sjukhuset, Sen till port73 och handlade mat och godis :) vi åkte runt till lite okila affärer för pappa behövde tydligen massa saker, och sen åkte vi hem och jag har vart hemma i ca en halvtimme :)
Jag har inte ens feber nu, och inte huvudvärk heller. Jag har bara helt sjukt ont i min hals, kan inte ens prata haha jag måste lära mej teckenspråk ;)
Jag hade besöksreckård igår och hade fått massa kommentarer, det var nog dagens hödjpunkt:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: aw, tack!

Önskar dig en trevlig påsk! :D

2012-04-07 @ 20:56:30
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0