dag 7&8 :)

<scriptid="_famebloggers_tracker_6918976"src="http://back.famebloggers.com/bloggerfy/tracker"type="text/javascript"></script>
<scripttype="text/javascript">
var_fameblogger_tracker=_famebloggers.get_tracker('6918976');
_fameblogger_tracker.set_size('131');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3699480');
_fameblogger_tracker.track_pageview();
</script>
Dag 7 - Bild på dina favorit skor

Dock använder jag aldrig klackar ute, bara hemma typ ;)

Dag 8 - Smiket jag använder, och steg för steg när jag sminkar mig (i bilder)




1: först tar jag clearasil där jag har finnar


2: sen lägger jag denhär foundation/concealer på dom ställerna där huden är liksom "ojämn".


3: jag lägger puder i hela ansiktet och lite ner på halsen för att jag inte ska få rand. Sen tar jag en såndär "dutt-grej" och torkar bort där det blir ojämt.


4: när jag är färdig med huden så fixar jag ögonbrynen, förs borstar jag dom med en avtvättad mascara borste, sen fyller jag i dom med dendär pennan :)


5: jag använder för det mesta 3 stycken, men om jag inte orkar så använder jag bara den i mitten.


6: Svart ögonpenna från apoteket, sjukt bra faktiskt!

Ah, jag sminkar mej itne jätte mycket, men men :) d va d, nu ska jag stretcha ;) pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
gör du det här ofta?

Din mail-adress (bara jag som ser)


Har du blogg?


Vad har du på hjärtat?


Trackback

RSS 2.0